در حال حاضر تنها راه ارتباطی با مدمشاور کامنت های سایت هست.
کامنت ها در اولین فرصت پاسخ داده میشه و می تونید از این طریق با ما در ارتباط باشید. لطفا دوستان تون رو هم مطلع کنید که می تونن از این طریق با مدمشاور ارتباط بگیرن.
این حداقل کاری هست که در این شرایط از دست مون بر میاد.
در مورد ثبت نام آزمون رزیدنتی هم نگران نباشید. تا 28 دی وقت داره. (احتمالا تمدید هم میشه با توجه به شرایط)
مد مشاور – مشاوره آزمون دستیاری | گروه آموزش و مشاوره آزمون رزیدنتی و پره انترنی
سلام من چند روز قبل یک سفارش به شماره ی 17189 داشتم ،از تیپاکس برام شماره پیگیری ارسال نشد،لطفا پیگیری میکنید
سلام. تیپاکس و پست گفتن به خاطر مشکل اینترنت فعلا فرایند ثبت مرسوله هاشون مختل شده. در اولین فرصت که درست بشه براتون ارسال خواهد شد.
سلام ببخشید برااستفاده از سهمیهمنطقه مگروم میشه از دوشرط استفاده کرد؟من محل تحصیلم یه استان بوده و همسرم متولد استان دیگه هست و در اون استان ۵سال زندگی و کار کردم استشتهاد شورا رو گرفتم فرم اموزش پرورش استان خودم هم گرفتم ازدوتاش میشه استفاده کرد یا فقط یکی؟
سلام ببخشید برااستفاده از سهمیهمنطقه مگروم میشه از دوشرط استفاده کرد؟من محل تحصیلم یه استان بوده و همسرم متولد استان دیگه هست و در اون استان ۵سال زندگی و کار کردم استشتهاد شورا رو گرفتم فرم اموزش پرورش استان خودم هم گرفتم ازدوتاش میشه استفاده کرد یا فقط یکی؟
سلام. بله میشه از دو استان هم استفاده کرده. مدارک هر دو رو آپلود کنید تایید میشه.
سلام وقتتون بخیر.ببخشید میدونم اینجا جای پرسیدن این سوال نیست.ولی آیا کسی راه ارتباطی با موسسه رزیدنتولوژی دارین؟ من گروه vipگرفته بودم.الان تا امتحان جز خوندن اون با بچه کوچیک راه دیگه ای ندارم.خواهشا کمکم کنید.
سلام. متاسفانه من راه ارتباطی باهاشون ندارم. اگه بقیه دوستان دارن راهنمایی کنن.
سلام وقت بخیر دو روزه میخوام ثبت نام کنم تو سایت سنجش از یک جا به بعد دیگه مینویسه صفحه مورد نظر یافت نشد . برای بچه ها هم همین مشکل هست یا نه؟
سلام. فردا مجددا تست کنید. تا یکشنبه وقت داره.
سلام، وقتتون بخیر برای ازمون ۱۴۰۶ جهت مشاوره و ازمون ثبت نام ندارید؟؟
سلام. به زودی سری جدید ثبت نام شروع خواهد شد. توی کانال مدمشاور در پیام رسان ایتا عضو بشید که در جریان اخبار باشید. آی دی medmoshaver رو در ایتا و سروش سرچ کنید.
سلام ، لطفا امکان خرید محصولات به صورت pdf رو در این شرایط فعال کنید
مخصوصا مطالب اپدیت و تغییرات
سلام. داریم کارهاش رو انجام میدیم. ولی فرایند مجوزها و کارهاش بسیار زمانبر هست. ممکنه چند ماه زمان بخواد.
لطفا در کانال سروش پلاس فعالیت کنید، عضو کانال خصوصی هستیم اونجا دکتر نوری باهامون در ارتباط باشه🙏
سلام. امکان ارسال پیام در سروش پلاس وجود نداره برای ما. همه پیام رسان های داخلی هم فعلا غیرفعال هست.
سلام ،
میخوام تک آزمون بخرم ، نمیشه
میشه به ادمین بگید حسابمو شارژ کنه من مستقیم پول بزنم ؟
سلام لطفا تیکت بزنید راهنمایی تون کنیم. medmoshaver.com/ticket
سلام وقتتون بخیر
من بسته مشاورمچند روزه تموم شده ولی نمیتونم مجددا تهیه کنم، سایت پرداخت ارور میده
با شماره ادمین هم تماس میگیرم خاموش هستن، میشه راهنماییم کنید؟ آزمون هم برام باز نمیشه
سلام. لطفا تیکت بزنید راهنمایی تون کنیم. اسم و فامیل و شماره تلفن تون رو هم از طریق تیکت بفرستید: medmoshaver.com/ticket
سلام وقتتون بخیر ببخشین ازمون 26 دی از جه تاریخی تا چه تاریخی فعال هست؟
سلام. از پنجشنبه ساعت 8 صبح فعال میشه و به مدت یک هفته فعال خواهد بود.
با سلام
پیام رسان سروش پلاس وصل هست
چرا اونجا فعالیت ندارید؟؟
سلام. متاسفانه در خیلی جاها قطع هست. برای من هیچ کدوم از پیام رسان ها وصل نمیشه.
سلام آقای دکتر شریفی ، خوب هستین ؟ آقای دکتر من قبل قطعی اینترنت از سایت رزرو خواستم تماس تلفنی با شما رزرو کنم اما سایت مشکل داشت ، خیلی کار واجبی دارم امکانش هست تایم تماس تلفنی رزرو کنم باهاتون ؟
سلام. بله رزرو کنید و باهام تماس بگیرید.
سلام.ببخشید توی فیلم ثبت نام فرمودین چیو باید از اموزش پرورش منطقمون بگیریم؟
فرم مناطق محروم که پوست دفترچه هست. ببرید آموزش و پرورش تایید کنه که دوره ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان رو توی اون شهر بودید.
سلام وقت بخیر
ببخشید واسه سهمیه مناطق محروم فقط فرم مربوط به دوران مدرسه کافیه ک آپلودش کنیم؟
سلام. بله.
البته اگه سهمیه محروم برای محل تولد پدر یا مادر یا همسر میخوایید استفاده کنید باید شناسنامه هاشون رو آپلود کنید.
سلام وقتتون بخیر میبخشید امکان دریافت حضوری کتاب ها هست ؟ من ادرسی توی سایتتون ندیدم ممنون میشم اگه امکان دریافت در محل هست بفرمایید.
سلام. بله امکانش هست. با شماره 02166439858 تماس بگیرید.
سلام ببخشید دانشجویان تعهدی استریت علمی که میخوان دستیاری رو شرکت کنن. الان تو دفترچه های قبلی انتخاب رشته مناطق محروم استان مورد نظر رو میتونن بزنن یا شهرشون رو؟ مثلا دانشگاه سبزوار که تو خراسان رضوی هست یک قسمت محروم خودش جدا تو دفترچه داره من اصن متوجه نشدم. جدیدا هم انگار یک جدول مناطق محروم میخوان بزارن؟ قضیه اون چیه؟ این دو مورد رو میشه توضیح بدین
سلام. کلا یه جدول محروم اعلام میشه که میتونید اعلام نیازهای همه دانشگاه های داخل استان تون رو انتخاب کنید.
سلام وقت بخیر
ببخشید واسه سهمیه مناطق محروم فقط فرم مربوط به دوران مدرسه کافیه ک آپلودش کنیم؟
سلام وقتتون بخیر
آیا امکانش هست برای کسانی که داخل تهرانن نحوه ارسال رو از گزینه تیپاکس به گزینه پیک تغییر بدیم تا بتونیم تحویل بگیریم؟
سلام. بله میشه. با دفتر موسسه تماس بگیرید. 02166439858
سلام وقت بخیر
ببخشید من ۳۱ خرداد ۴۰۴ فارغ التحصیل شدم و میخوام از فرصت یکساله سربازی استفاده کنم
اگه بخوام برای ۱ تیر ۱۴۰۵ برگه اعزام به خدمت بگیرم چه تاریخی باید اقدام کنم که اون تاریخ اعزام بشم ؟ دست خودمه ؟
و اینکه برای مدرک گواهی مبین پزشکی عمومی همون مدرک گواهی فارغ التحصیلی که از دانشگاه گرفتم آپلود کنم کافیه یا مدرک دیگه ای میخواد ؟
سلام. برای جزئیات برگه سبز به پلیس + 10 مراجعه کنید. به عنوان مبین، همون گواهی فارغ التحصیلی اوکیه.
سلام آقای دکتر خسته نباشید
فردی که در حال حاضر طرح خودش رو به صورت دستیار پژوهشی در تهران داره میگذرونه چنانچه استریت بوده باشه آیا امکان شرکت در آزمون دستیاری رو داره؟(تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۵ طرحم به اتمام نمیرسه و باید در صورت پذیرفته شدن توقف بزنم)
سلام آقای دکتر خسته نباشید
فردی که در حال حاضر طرح خودش رو به صورت دستیار پژوهشی در تهران داره میگذرونه چنانچه استریت بوده باشه آیا امکان شرکت در آزمون دستیاری رو داره؟(تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۵ طرحم به اتمام نمیرسه و باید در صورت پذیرفته شدن توقف بزنم)
سلام. از نظر سنجش مشکلی وجود نداره. مهم اون جایی هست که دستیار پژوهشی شدید. آیا قبول می کنن وسطش توقف بزنید و وارد رزیدنتی بشید؟
سلام وقت بخیر
ببخشید من ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ فارغ التحصیل شدم و میخوام از فرصت یکساله سربازی استفاده کنم
اگه بخوام برای ۱ تیر ۱۴۰۵ برگه اعزام به خدمت بگیرم چه تاریخی باید اقدام کنم که اون تاریخ اعزام بشم ؟ دست خودمه ؟
و اینکه برای مدرک گواهی مبین پزشکی عمومی همون مدرک گواهی فارغ التحصیلی که از دانشگاه گرفتم آپلود کنم کافیه یا مدرک دیگه ای میخواد ؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید
فردی که در حال حاضر طرح خودش رو به صورت دستیار پژوهشی در تهران داره میگذرونه چنانچه استریت بوده باشه آیا امکان شرکت در آزمون دستیاری رو داره؟(تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۵ طرحم به اتمام نمیرسه و باید در صورت پذیرفته شدن توقف بزنم)
سلام وقت شما بخیر
آمار و اخلاق رو خریداری کردم ولی لایسنس نیومد
لطفا به همین شماره در ایتا برام لایسنس رو بفرستید
اگر ادرس مشخص دارید میتونم حضوری مراجعه کنم برای دریافت جزوه
سلام. متاسفانه به هیچ پیام رسانی دسترسی نداریم. اگه علاوه بر لایسنس، خود جزوه رو هم تهیه کردید لطفا با دفتر موسسه تماس بگیرید. 02166439858
ممنون از پاسخ گویی شما
اگه امکانش هست لایسنس رو تو حساب کاربری سایت به همین شماره بفرستید
موقع خرید سایت درخواستی برای ورود با نامکاربری نکرد و برای همین داخل سفارشات مربوط به نامکاربریم چیزی ثبت نشده
سلام. احتمالا به صورت مهمان تهیه کردید و نام کاربری ندارید. لطفا از طریق لینک زیر تیکت بزنید که براتون بفرستیم:
https://medmoshaver.com/ticket
سلام آقای دکتر خسته نباشید
فردی که در حال حاضر طرح خودش رو به صورت دستیار پژوهشی در تهران داره میگذرونه چنانچه استریت بوده باشه آیا امکان شرکت در آزمون دستیاری رو داره؟(تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۵ طرحم به اتمام نمیرسه و باید در صورت پذیرفته شدن توقف بزنم)
سلام وقت بخیر برنامه آزمون ها تو سایت نیستش؟تلگرام بودش و الان نمیتونم پیدا کنمش
سلام. گذاشتم روی همین سایت. صفحه اول سایت رو چک کنید. medmoshaver.com
سلام خسته نباشید
اقای دکتر نت تا شنبه کامل قطع بود ولی از یک شنبه ملی وصل شده و اداراتی مثل پست هم ک با نت داخلی هم اوکیه دارن خدمات میدن کم و بیش،بنظرم یه هماهنگی بکنید تا سفارشات و ارسال برقرار بشه
فعلا با توجه به گفته ها یه مدتی همینطور خواهد بود و نمیشه معطل ماند
پیامرسان های داخلی هم گفتند بزودی امکان ارسال پیام برقرار میشع ولی فعلا فقط کانال های خبری اینا اوکیه
سلام. این دفتر پیشخوان که ما باهاش داریم کار می کنیم میگه سیستم مون وصل نمیشه. امروز از خود شعبه اصلی پست پیگیری می کنیم.
پیام رسان های داخلی هم هر وقت اوکی بشه اطلاع رسانی رو شروع می کنیم.
سلام برای تهرانم امکان ارسال ندارین؟ هرچی به شماره که نوشتین زنگ میزنم کسی پاسخ گو نیست ممنون از شما😊
سلام. امکان ارسال با پیک در تهران وجود داره. ساعت 9 تا 16 با این شماره تماس بگیرید جواب میدن. 02166439858
برای تمام درسنامه ها تخفیف تا آخر فروردین اجرا میشه؟
فعلا تا آخر تعطیلات تخفیف ها برقرار هست.
سلام وقت بخیر
تا کی نمیشه فلش کارت تهیه کرد؟ میخوام بدونم امکان تهیهش تا اخر هفته و برای امتحان پیش رو نیست؟
سلام. پیگیر حل مشکل هستیم. می تونید تیکت ثبت کنید که شماره کارت براتون ارسال بشه و فلش کارت ها براتون فعال بشه.
آدرس ثبت تیکت: https://medmoshaver.com/ticket/
سلام وقت بخیر
دو روزه تماس می گیرم برای هماهنگی تبدیل ارسال پست با پیک کسی پاسخ تلفن نمیده!
سلام. ساعت کاری 9 تا 16 هست. حتما جواب میدن
سلام آقای دکتر وقت بخیر
خسته نباشید
ببخشید من پارسال با معافیت فرصت یک ساله امتحان دادم امسال میخوام حین سربازی باز امتحان ۴۰۵ بدم اما سربازی هنوز شروع نکردم و اعزامم واسه شروع سربازی یک اردیبهشت یا یک خرداد ماه میشه
ببخشید واسه ثبت نام ازمون که مشکلی پیش نیاد و تایید بشه وضعیت نظام وظیفه رو اتمام فرصت یک ساله و آپلود برگه اعزامو بزنم یا درحال خدمت نظام وظیفه و چه ماهی برگه اعزامو آپلود کنم یک اردیبهشت یا یک خرداد
مهلت یه سالمم۲۳ دی ۴۰۴ هست
سلام وقت بخیر
میخواستم فلش کارت تهیه کنم ولی وارد درگاه پرداخت نمیشه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر
ببخشید یه سوال داشتم
من تیر ماه ۱۴۰۴ فارغ التحصیل شدم و طبق قانون نظام وظیفه تا اول مهر ماه ۱۴۰۵ فرصت معرفی به نظام وظیفه یا رفتن به مقطع بالاتر رو دارم اما سنجش میگه باید برگه اعزام بگیرید و اموزشی رو برید ، من متاهل هستم دستیاری ۴۰۴ هم با شرایط رینگ استریتی حین اینترنی امتحان دادم اما رتبم خوب نشد امسال میخوام مجدد شرکت کنم ، خواستم ببینم میشه بازم از رینگ استریتی استفاده کنم و دفترچه اعزام پر نکنم ؟ سنجش ازم قبول میکنه ؟
سلام. بله متاسفانه سنجش کاسه داغ تر از آش شده!! و اجازه نمیده. شما باید برای 1 تیر یا 1 خرداد 1405 برگه سبز بگیرید و راه دیگه ای وجود نداره.
سلام وقت شما بخیر
فیلم آمار و اخلاق رو خریداری کردم ولی لایسنس نیومد راه حلی هست؟ بعید می دونم بشه به زودی امکان لغو سفارش هست؟
سلام. پیگیر حل مشکل هستیم. می تونید تیکت ثبت کنید که لایسنس رو در فضای خصوصی براتون بفرستیم.
آدرس ثبت تیکت: https://medmoshaver.com/ticket/
سلام وقتتون بخیر.
الان تو این شرایط نزدیک امتحان ما خیلی به مشاورههای شما نیاز داریم.مثلا اینکه برای آزمون بعدی چه شکلی بخونیم. نمیشه تو سروش فعالیت کنید؟
سلام. متاسفانه در تهران تمام پیام رسان ها حتی پیام رسان های داخلی قطع هست. به زودی راه ارتباطی جایگزین معرفی میشه.
سلام اقای دکتر ، وقتتون به خیر
آقای دکتر من هنوز نتونستم دستیاری ثبت نام کنم وارد سایت سنجش هم نمیشه و خیلی استرس دارم ، شنیدم بعضی از دوستان تونستن تو این شرایط ثبت نام کنن از چه سایتی انجام دادن میشه راهنمایی کنین؟۴-۵ روز وقت مونده فقط
سلام. از سایت sanjeshp.ir ثبت نام کنید.
باسلام و وقت بخير
سامانه فلش كارت امروز باز نميشد ،اطلاعي داريد .
سلام. پیگیر حل مشکل هستیم.
سپاس دكترجان
سلام وقتتون بخیر خسته نباشین
ببخشید درمورد استان دوم برا موضوع تعهد میشه یه توضیح بدین که چجوریه؟
من استان بومی خودم با جایی که دانشگاه بودم فرق داره
الان باید برا استان خودم فرم مربوط به آموزش پرورش رو بارگذاری کنم برا استانی که دانشگاه بودم چی؟ 7 سال اونجا خوابگاهی بودم
خیلی ممنون 🙏
سلام. برای استان دوم معمولا استشهاد محلی میگیرن بچه ها، ولی نمیدونم زندگی توی خوابگاه هم برای استشهاد محلی قبول میکنن یا نه.
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر
دکتر من میخوام برای آزمون دستیاری 1405 با استریتی 2.5 درصد پره استفاده کنم ، الان دانشگاه که میخواد برای من گواهی بزنه از من میخواد بندی که با استناد به اون برا من گواهی رد کنه رو تو نامه بگم ، الان بند 1 که در مورد تسهیل فرایند ادامه تحصیل استعداد درخشان هست تو دفترچه ثبت نام دستیاری ، مربوط به من میشه یا این بند برای کسانی هست که میخوان از سهمیه مازاد 40 امتیازی استعداد درخشان استفاده کنن ؟
سلام. برای شما باید بنویسن به مشمول بند “ز” آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان هستید.
سلام اقای دکتر وقت بخیر
برای ثبت نام آزمون اون بخش مناطق محروم یک و دو رو فعال کنیم؟ بعدا برای انتخاب آزاد ( منطقه محروم بالاجبار نخوایم بریم) مشکلی پیش نمیاد؟
سلام اقای دکتر وقت بخیر
برای ثبت نام آزمون اون بخش مناطق محروم یک و دو رو فعال کنیم؟ بعدا برای انتخاب آزاد ( منطقه محروم بالاجبار نخوایم بریم) مشکلی پیش نمیاد؟
سلام. انتخاب رشته محزوم و آزاد جداست. می تونید محروم رو انتخاب نکنید بعدا.
سلام و وقت بخیر سایت فلش کارت به مشکل خورده؟
سلام. سامانه فلش کارت درست شد.
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر
ببخشید من میخاستم با استریت علمی شرکت کنم تو ازمون.پایان نامه مو گزاشتم اسفند دفاع کنم.میخاستم بپرسم تاریخ فارغ التحصیلیمو کی بزنم؟توی گواهی ای که از دانشگاه گرفتم نوشته حداکثر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۵ فارغ التحصیل خواهد شد.حالا من اسفند بزنم یا شهریور؟چون تا اسفند ۱۵ ترمه ام شهریور میشم ۱۶ ترم🙏ممنون میشم راهنماییم بفرمایید
سلام سامانه فلش کارت بالا نمیاد اخطار 502 bad gateway میده
سلام. سامانه فلش کارت درست شد.
سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم من ورودی بهمن ۹۷ هستم و آزمون پره انترنی میان دوره شرکت کردم ، بخش هام خرداد ماه ۱۴۰۵ تموم میشه آیا میتونم هم در آزمون دستیاری ۱۴۰۵ شرکت کنم و هم اگر دفاعم رو شهریور ماه ۱۴۰۵ انجام بدم میتونم از فرصت فراغت تحصیلی یکساله استفاده کنم و سربازی نرم و دستیاری ۱۴۰۶ هم شرکت کنم هم طرح و هم سربازی دارم استریت هم نیستم
سلام. اگه استریت نباشید حین تحصیل نمی تونید آزمون رو شرکت کنید. البته می تونید ولی فقط برای بیهوشی و طب اورژانس می تونید شرکت کنید.
تشکر فراوان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. من ورودی بهمن ۹۶ هستم. فروردین امسال بخشهای اینترنیم رو تموم کردم اما هنوز پایان نامه رو دفاع نکردم و فارغالتحصیل نشدم. برای آزمون دستیاری ۱۴۰۴ دانشگاه اسمم رو به عنوان استریت یک درصد رتبه برتر معدل اعلام کرده بود اما من قصد شرکت نداشتم و ثبت نام نکردم. آیا با توجه به اینکه هنوز فارغالتحصیل نشدم برای آزمون ۱۴۰۵ میتونم از استریتی استفاده کنم؟
سلام. ببینید دانشگاه مجددا نامه میده بهتون. اگه نامه بدن می تونید شرکت کنید.
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. من ورودی بهمن ۹۶ هستم. فروردین امسال بخشهای اینترنیم رو تموم کردم اما هنوز پایان نامه رو دفاع نکردم و فارغالتحصیل نشدم. برای آزمون دستیاری ۱۴۰۴ دانشگاه اسمم رو به عنوان استریت یک درصد رتبه برتر معدل اعلام کرده بود اما من قصد شرکت نداشتم و ثبت نام نکردم. آیا با توجه به اینکه هنوز فارغالتحصیل نشدم برای آزمون ۱۴۰۵ میتونم از استریتی استفاده کنم؟
سلام وقت بخیر
ببخشید یه سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدین
من تاریخ ۳۱/۶/۱۴۰۴ فارغ تحصیل شدم و تا ۳۱/۶/۱۴۰۵ معافیت تحصیلی دارم و از فرصت یکساله میخوام استفاده کنم
خواستم بپرسم به جز فرم شماره ۱۶ ، چیز دیگه ای باید اپلود کنم ؟
چیزی درمورد نظام وظیفه یا معافیت … ؟
سلام. همون فرم 16 کافیه و مدرک دیگه ای لازم نیست.
میشه توی فرصت ویرایش، شرط شرکت در آزمون رو تغییر داد؟ مثلا اگه استریتی رو تایید نکردن تا قبل آزمون فارغالتحصیل بشیم و استریتی رو به فرصت یک ساله سربازی تغییر بدیم
سلام. اگه فرصت “ثبت نام مجدد” بذارن بله میشه تغییر داد. ولی فقط فرصت “ویرایش مدارک” بذارن کار کمی سخت تر میشه ولی خود کارشناس هاس سنجش میتونن براتون عوض کنن. به طور کلی نگران نباشید. قابل حل هست.
سلام وقت بخیر
چجوری میتونم مشاوره تک جلسه برای راهنمای ثبت نام رزیدنتی رو رزرو کنم؟
سلام. از طریق لینک زیر:
medmoshaver.com/reserve
سلام وفت بخیر
اقای دکتر بی زحمت ارسال ها،هروقت اوکی شد همینجا پیامی بزارید تا ثبت سفارش کنیم.ممنون
سلام. شرکت پُست اوکیه شده. ثبت کنید.
سلام وقت بخیر
سامانه ثبت نام اصلا به مرحله پرداخت وارد نمیشه صفحه پرداخت باز نمیشه
کس دیگه ای هم این مشکل را داره؟
سلام. اگه منظورتون ثبت نام از طریق سایت سنجش هست. فردا مجددا تست کنید. تا یکشنبه وقت داره.
اگه منظورتون ثبت نام سایت خودمون هست لطفا تیکت بزنید راهنمایی کنیم.
سلام
من فارغالتحصیل دانشگاه آزاد تهران هستم
در فرم ثبتنام آزمون دستیاری وقتی دانشگاه آزاد را انتخاب میکنم چند گزینه باز میشه (روزانه،شهریه پرداز ،آزاد،استانی بومی)
من دانشگاه آزاد شهریه می دادم ولی بین الملل نبودم و عادی بودم
الان کدوم گزینه رو باید انتخاب کنم؟
ممنونم از شما
سلام. متاسفانه اطلاع دقیق ندارم. ولی تا جایی که میدونم اهمیت خاص نداره این بخش.
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم من ورودی بهمن ۹۷ هستم و آزمون پره انترنی میان دوره شرکت کردم ، بخش هام خرداد ماه ۱۴۰۵ تموم میشه آیا میتونم هم در آزمون دستیاری ۱۴۰۵ شرکت کنم و هم اگر دفاعم رو شهریور ماه ۱۴۰۵ انجام بدم میتونم از فرصت فراغت تحصیلی یکساله استفاده کنم و سربازی نرم و دستیاری ۱۴۰۶ هم شرکت کنم هم طرح و هم سربازی دارم استریت هم نیستم
سلام خسته نباشید من سفارش کتاب داشتم و در توضیحات نوشتم که لطفا سه شنبه ارسال بشه اما گذشت و تماسی با بنده گرفته نشد حدودا ۶ روز پیش ثبت سفارش داشتم میخواستم بگم لطفا فردا صبح ارسال کنید ممنون شماره سفارش ۱۷۲۶۹
سلام. سفارشتون ارسال شده که. کس دیگه ای تحویل نگرفته؟
من گفتم فردا همکاران پیگیری کنن. شما هم لطفا یه تماس با موسسه بگیرید فردا. 02166439858
سلام خسته نباشید من سفارش کتاب داشتم و در توضیحات نوشتم که لطفا سه شنبه ارسال بشه اما گذشت و تماسی با بنده گرفته نشد حدودا ۶ روز پیش ثبت سفارش داشتم میخواستم بگم لطفا فردا صبح ارسال کنید ممنون شماره سفارش ۱۷۲۶۹
سلام خسته نباشید من سفارش کتاب داشتم (تهران هستم با پیک بفرستید)
و در توضیحات نوشتم که لطفا سه شنبه ارسال بشه اما گذشت و تماسی با بنده گرفته نشد حدودا ۶ روز پیش ثبت سفارش داشتم میخواستم بگم لطفا فردا صبح ارسال کنید ممنون شماره سفارش ۱۷۲۶۹
سلام. من پیگیری کردم همکارا میگن ارسال شده که
قرار شد فردا پیگیری کنن. لطفا شما هم فردا یه تماس با موسسه بگیرید 02166439858
ممنون از پیگیریتون خیر من دریافت نکردم
فردا تماس میگیرم.
سلام و ادب
ی سوال داشتم.
استشهاد محلی ازمون پارسال رو میتونم برای امسال هم اپلود کنم؟ چون به سختی پارسال امضای نیروی انتظامی رو گرفتم و میخوام بدونم اگه میشه دیگه مراجعه نکنم.
ممنون از راهنماییتون
سلام. خیر توی دفترچه هم گفته که استشهاد محلی سال های قبل قبول نیست.
سلام وقت به خیر برای ثبت نام دستیاری فرم سهمیه محروم رو برای شهر تهران هم پر کردم اما در بین استان هایی که در لیست محروم بود اصلا تهران نداره. یعنی کلا نمیشه انتخابش کرد؟ فرم رو اپلود نکنم؟ چون در لیست قبولی های دوره ۵۲ تهیه شده توسط مدمشاور ، پوست محروم دانشگاه ایران یک نفر رفته بود پس اون چه طور امکان پذیر بوده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
سلام. تهران برای محروم اعلام نیاز نمی کنه. آپلود کردنش فایده ای نداره. اونی که پوست محروم قبول شده محل تحصیلش تهران بوده. محل تعهدش شهرهای محروم بوده دیگه
سلام خسته نباشید ببخشید برای ثبت نام رزیدنتی یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
اگر بعدا بخوام انتخاب رشته دانشگاه ازاد انجام بدم الان نباید مثل محروم و بورسیه سپاه جایی اعلام کنیم یا تیک بزنیم؟ من فرم رو پر کردم ولی چیزی ندیدم. و ضمن اینکه ایا اطلاع دارید رزیدنتی دانشگاه ازاد شهریه داره و چقدر هست؟ ممنونم از گروه خوب مد مشاور
سلام. دانشگاه آزاد نیاز به تیک خاصی نداره.
بله دانشگاه آزاد شهریه داره ولی مبلغ دقیق شهریه امسال رو نمی دونم.
سلام آقای دکتر وقت بخیر خسته نباشید ببخشید پارسال با معافیت فرصت یک ساله امتحان دادم امسال میخوام حین سربازی باز امتحان ۴۰۵ رو بدم اما سربازی هنوز شروع نکردم و اعزامم واسه شروع سربازی یک اردیبهشت یا یک خرداد ماه میشه ببخشید واسه ثبت نام ازمون که مشکلی پیش نیاد و تایید بشه وضعیت نظام وظیفه رو چطوری بزنم اتمام فرصت یک ساله و آپلود برگه اعزام یا درحال خدمت نظام وظیفه و اینکه ببخشید چه ماهی برگه اعزامو آپلود کنم بنظرتون بهتره و مشکلی برای ثبت نام پیش نمیاد یک اردیبهشت یا یک خرداد مهلت یه سالمم۲۳ دی ۴۰۴ بود و غیبت هم نخوردم
سلام. تا جایی که میدونم اگه برگه سبز رو آپلود کنید دیگه گیر نمیدن.
ممنون دکتر🙏
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید
ببخشید یه سوال در مورد ثبت نام آزمون دستیاری داشتم
دکتر من پارسال با فرصت معافیت یک سال امتحان دادم و انتخاب رشته نکردم
معافیتمم تا تاریخ دی ۴۰۴ بود.
امسال میخوام مجدد آزمون ۴۰۵ رو با فرصت سربازی امتحان بدم و غیبتم نخوردم ولی تاریخ اعزامم ۱ اردیبهشت ماه ۴۰۵ هست سوالم اینکه موقع ثبت نام وضعیت نظام وظیفه رو با این شرایط باید چطوری بزنم که مشکلی پیش نیاد و سنجش تایید کنه؟
اتمام فرصت یک سال تا ۳۱ شهریور و آپلود برگه اعزام برنم یا بهتره گزینه در حین خدمت نظام وظیفه رو انتخاب کنم وبرگه اعزامو آپلود کنم
ببخشید اگر اعزامم رو یه ماه دیگ عقب بندازم و خرداد ماه بعد امتحان بشه سنجش تایید میکنه ؟میتونم امتحان امسالو بدم و بعد برم سربازی یا حتما باید برای اینکه امتحان امسالو بتونم بدم تاریخ اعزامم قبل از امتحان باشه تا سنجش قبول کنه
سلام. تا جایی که میدونم وقتی برگه سبز آپلود کنید سنجش دیگه کاری نداره و تاییدتون میکنه.
تشکر ممنون از پاسخگوییتون آقای دکتر
ببخشید یه سوال ممنون میشم اگه امکانش هست راهنمایی کنین🙏 با شرایط من که سربازی شروع نکردم و با برگه سبز میخوام آزمون بدم برای قسمت گواهی مبین باید چه مدرکی آپلود کنم؟
نامه تسویه حساب دانشگاه که در فلان تاریخ فارغ شدیم کافیه یا مدرک دیگه ای میخواد
ببخشید پیوست ۱۶ روهم باید باز برای امسال وارد کنم یا فقط مربوط به فرصت یک ساله هاس
سلام. بهترین حالت فرم 16 هست.
اگه دانشگاه فرم 16 رو نداد، نامه ای که دانشگاه موقع فارغ التحصیلی به نظام وظیفه زده رو آپلود کنید.
اوکی تشکر🙏
سلام اقای دکتر وقت بخیر برای ثبت نام ازمون دستیاری تو قسمت تاریخ فارغالتحصیلی ۱۴۰۵ نداره برای ماها که میخوایم رینگ استریت امتخان بدیم باید چیکار کنیم؟
سلام. هر سال این مشکل هست و توی ویرایش های بعدی درست می کنن!! اگه بتونید تماس بگیرید با سنجش درستش می کنن.
سلام وقت بخیر
اون بند که گفته گواهی مبین پزشکی عمومی برای بچه هایی که استریت هستن ( استریت 2.5 درصد پره هستن و مازاد 40 امتیازی استعداد درخشان نیستن ) چی باید اپلود کنن ؟
دانشگاه فقط یه فرم شماره 15 رو مهر کرده برا ما که باید تو گواهی دانشجویان سال اخر اپلود بشه و یه برگه تاییده استعداد درخشان که این جایی برای اپلود نداره فقط قسمت مربوط به استعداد درخشان مال اون سهمیه مازاد هست اینو تو سایر باید اپلود کنیم ؟
تو خود دفترچه برای گواهی مبین پزشکی عمومی نوشته گواهی صادر از دانشگاه مبنی بر فارغ التحصیلی تا 31 شهریور 405 ، طبق این بند میشه همون فرم شماره 15 رو دوباره اینجا اپلود کرد یا مجددا باید از دانشگاه یه نامه دیگه بگیریم ؟
سلام. گواهی استریتی رو توی قسمت سایر مدارک آپلود کنید.
گواهی مبین هم یا فرم 15 هست یا نامه ای که دانشگاه داده. یکیش باشه کافیه.
سلام آقای دکتر وقتتون به خیر ، آقای دکتر تو قسمت سهمیه ی مناطق محروم تو ثبت نام دستیاری فرم ۱ رو باید برا اپلود انتخاب کنیم یا فرم ۲ رو ؟ من مجردم و از سهمیه ی منطقه ی تولد میخوام استفاده کنم 🙏🏻
سلام. شماره فرم رو الان حضور ذهن ندارم. شما باید برای دو دوره از سه دوره ی ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان مهر بگیرید از آموزش و پرورش.
مرسی آقای دکتر ، من پارسال امضا ها رو از آموزش پرورش گرفتم اونو قبول میکنن یا باید دوباره فرم جدید بگیرم و امضا جمع کنم ؟
معمولا فرم های آموزش و پرورش سال قبل رو قبول می کنن ولی استشهاد محلی سال قبل رو نه.
سلام آقای دکتر ،خسته نباشین ، ببخشید برا سهمیه ی مناطق محروم فرم امضا شده ی اموزش پرورش پارسال رو میتونیم اپلود کنیم یا باید دوباره امضا جمع کنیم؟ و اینکه تو فرم یک باید اپلود بشه یا فرم دو ؟ مجرد هستم و یک منطقه ی محروم انتخاب میکنم
سلام آقای دکتر شب به خیر
ببخشید من میخواستم سه تا آزمون تک درسم فعال بشه که بتونم شرکت کنم، قبل قطعی اینترنت به ادمین تون پیام میدادیم لطف میکردن فعال میکردن الان باید چیکار کنم ؟ درس قلب ، فارما ، گوارش رو میخواستم
سلام. لطفا اسم و فامیل و شماره تلفن تون رو توی تیکت ارسال کنید. medmoshaver.com/ticket
سلام آقای دکتر
عذر میخوام من میخواستم سه تا آزمون تک درسم فعال بشه که بتونم شرکت کنم، قبل قطعی اینترنت به ادمین تون پیام میدادیم لطف میکردن فعال میکردن الان باید چیکار کنم ؟ درس قلب ، فارما ، گوارش رو میخواستم
سلام آقای دکتر، وقت به خیر
من حائز ۴۰ امتیاز استعداد درخشانم، تیک ۴۰ امتیاز رو موقع ثبت نام زدم
مدارکم رو هم به دانشگاه تحویل دادم
آیا نیازه که برای ثبت نام، گواهی چیزی هم آپلود کنم مبنی بر اینکه این امتیاز شاملم شده یا خیر؟
سلام. دانشگاه ما گواهی میداد. یه جایی توی سایت برای گواهی 40 امتیاز گذاشتن. منطقا باید دانشگاه گواهی بده
سلام آقای دکتر
من بسته مشاورمتموم شده از تو سایت نمیتونم تمدید کنم
میشه راهنماییم کنید باید چیکار کنم؟ پنلم باز نمیشه آزمون هم نمیتونم بدم
سلام. لطفا تیکت بزنید که راهنمایی تون کنیم. medmoshaver.com/ticket
سلام خسته نباشید.
میخواستم بپرسم واسه آزمون دستیاری سهمیه ۵درصدایثارگر تاثیر داره و آیا استفاده ازش به ضررمون نیست؟؟؟
یعنی اینجوریه که فقط ظرفیت ایثارگری شاملمون میشه و با بچه هایی که سهمیه ایثارگر دارن مقایسه میشیم؟
چون بالاخره سهمیه ۲۵درصد و اینا هستن و قاعدتا اول اونا ظرفیت رو پر میکنن…
سلام. به ضررتون که نیست. ولی تاثیر زیادی نداره.
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر
این قانونی که بچه های استریت اگر امسال رتبه مدنظرشون و نیارن سال بعد بدون اینکه منطقه چهار پنجم یا محروم تر برن و با طرح مناطق عادی مجددا میتونن آزمون بدن توی دفترچه امسالم اومده؟
سلام. برای استریت های علمی ضریب محرومیت منطقه طرح مهم نیست.
سلام و وقتبهخیر. اگر بخوام از فرصت یکساله استفاده کنم و فارغالتحصیلیم مرداد۴۰۴ باشه، باید تو همین نوبت برگه سبزو اپلود کنم؟ و آیا حتما باید تابستون آموزشیو گذروند؟
و اینکه سامانه و سایتی نمیشناسید برای کاهش سایز عکسای مدارک؟
سلام. میشه توی فرصت های ویرایش مدارک هم برگه سبز رو آپلود کرد.
برای کاهش حجم تصویر هم سایتی رو نمیشناسم. می تونید ببرید کافی نت براتون کم کنه (بدون نیاز به اینترنت)
بله شما باید 1 تیر یا 1 خرداد سربازی تون رو شروع کنید.
متشکرم دکتر جان. ینی اگر الان اقدام کنیم برای تاریخ ۱ خرداد برامون برگه سبز صادر میکنن؟ نمیگن همین الان باید سرباز شید؟
من از چندین نفر شنیدم که میشه از الان بگه سبز بگیرید برای 1 تیر یا 1 خرداد. ولی یکی از دوستان میگفت پلیس +10 قبول نکرده. یکشنبه برید بپرسید ببینید چی میگن.
سلام. به نظرتون با توجه به شرایط امکانش هس دستیاری به تعویق بیفته؟
سلام. هر چیزی در وزارت بهداشت ممکنه! ولی شما بنا رو بر این نذارید و درس تون رو بخونید.
سلام. آیا باید برگه سبزو همین حین ثبت نام اپلود کرد؟
سلام. معمولا توی مهلت ویرایش هم آپلود کرد.
سلام و خستهنباشید.
من مراجعه کردم پلیس +10 و میگن از الان نمیشه برای خرداد برگه سبز گرفت. و اگر الان بگیری اعزامت میخوره هفته بعد. سوالم اینه که با توجه به اینکه تو سایت نیازه که برگه سبز الان اپلود بشه و پلیس +10 هم میگه که الان نمیشه برای بعد از آزمون برگه سبز گرفت، باید چه کنیم دقیقا؟ این چه مسخرهبازیایه که سنجش داره درمیآره؟
سلام. یه کم عجیبه برام. چون از خیلی از بچه ها شنیدم که این کار رو کردن. می تونید به یه شعبه دیگه پلیس +10 مراجعه کنید؟
سلام دکتر وقت بخیر
برای درس امار اپید و اخلاق تا الان مطالعه نداشتم
میخوام کتاب رپید رو تهیه کنم. همون رو مطالعه کنم کامل پوشش میده و کافیه یا تست های QB رو هم بزنم؟
علاوه بر این برای سرعت بیشتر لازمه فیلم تدریس رپید رو هم بگیرم؟ یا خوندن کتاب کافیه؟ فیلم براساس اپدیت جدید اومده یا اپدیت نشده؟ و اگه نشده صبر کنم اپدیت بشه یا با قبلی پیش برم؟
سلام. کتاب رپید هم کافیه. ولی اگه بتونید تست های QB رو هم برای تمرین بیشتر بزنید بهتره طبیعتا.
ویدیو کنار رپید بهتره باشه. مخصوصا برای بخش آمار که یاد گرفتنی هست. (ویدیوهای بخش آمار تغییر نکرده و قابل استفاه هست. بخش هایی از اپیدمیو و اخلاق تغییراتی داشتن که قرار آپدیت بشه. برای دوستانی که الان ویدیو رو تهیه می کنن، هر وقت آپدیت بشه، ویدیوهای جدید به صورت رایگان فعال میشه)
سلام. میشه توی فرصت های ویرایش مدارک هم برگه سبز رو آپلود کرد.
برای کاهش حجم تصویر هم سایتی رو نمیشناسم. می تونید ببرید کافی نت براتون کم کنه (بدون نیاز به اینترنت)
سلام وقتتون بخیر باشه
درسنامه رپید عفونی و نورولوژی برای دستیاری سال ۱۴۰۶ هم قابل استفاده هست یا منتظر چاپ جدیدشون باشیم؟
متشکرم
سلام. نورو که برای 1406 تغییر خواهد کرد. عفونی هم به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد. ولی باید بخونید. نمی تونید تا تابستان یا پاییز سال بعد منتظر بمونید که کتاب های جدید بیاد. توجه کنید که تغییرات اساسی نیست و شاید 10 درصد از مطالب تغییر کنه.
متشکرم
سلام دکتر جان خسته نباشید
دکتر برای گواهی پایان تحصیل پزشکی آیا حتما باید از اون پیوستی که تو دفترچه اومده استفاده کرد؟ یا میشه نامهی دانشگاه به ناجا رو هم اپلود کرد؟ توی همون تاریخ فراغت از تحصیلو زده
سلام. اگه خود دانشگاه نامه ای با فرمت دیگه ای بده هم قبوله. لازم نیست حتما پیوست 15 باشه.
ممنونم آقای دکتر
البته جسارتا پیوست ۱۶ رو منظورم بود🙏
سلام دکتر جان خسته نباشید
دکتر برای گواهی پایان تحصیل پزشکی آیا حتما باید از اون پیوستی که تو دفترچه اومده استفاده کرد؟ یا میشه نامهی دانشگاه به ناجا رو هم اپلود کرد؟ توی همون تاریخ فراغت از تحصیلو زده
سلام. همون نامه دانشگاه به نظام وظیفه هم اوکیه. برای سنجش مهم تاریخ فارغ التحصیلیه.
سلام وقت بخیر ببخشید برای سهمیه منطقه محروم فرم اموزش
پرورش اگر مربوط به سال 1401 باشه موردی نداره ؟
برای سهمیه 5درصد حضور در جبهه کد 12 رقمی رو از کجا باید گرفت
معمولا برگه محروم سال قبل رو قبول می کنن.
کد ایثارگری رو هم از ارگان محل خدمت پدرتون بگیرید.
سلام دکتر جان. اگر که احیانا از فرصت یکساله استفاده کنیم و آزمون بدیم، و بعد از آزمون بتونیم معافیت بگیریم آیا برای قبولی و استفاده از فرصت یکساله مشکلی پیش میآد؟
سلام. اصولا نباید مشکلی پیش بیاد.
ولی به نظر من بعد از ورود به دوره رزیدنتی برای معافیت اقدام کنید
سلام دکتر جان. عرض احترام.
دکتر آیا اگر حین تحصیل از فرصت رینگاستریتی استفاده کرده باشیم و آزمون داده باشیم، میشه مجددا بعد از فارغالتحصیلی هم از رینگ استریتی استفاده کرد؟ به جای فرصت یکساله سربازی و ارسال برگه سبز؟
سلام. خیر دوبار نمیشه.
سلام آقای دکتر وقت به خیر
من میخوام مشاوره ام رو تمدید کنم ولی سایت قبول نمیکنه
تو تیکت هم پیام دادم خدمتتون ، باید زود تمدید بشه مشاوره ام تا بتونم آزمون ۱۸ رو شرکت کنم
میشه راهنمایی کنین 🙏🏻
سلام. حتما به تیکت ها پاسخ داده میشه در اولین فرصت.
سلام وقتتون بخیر خسته نباشین ببخشید بعضی از فلش کارتا جوابشون باز نمیشه برا بقیه ام اینجوریه؟
سلام. ممکنه بعضی از فلش کارت ها جواب تشریحی نداشته باشن.
سلام وقتتون بخیر
ببخشید من برگه گواهی آخر دوره پزشکی( پیوست ۱۶) ازپارسال رودارم ، براامسال حتما باید جدیدش رو برم بگیرم؟
سلام. اصولا جدیدش نباید لازم باشه.
سلام وقتتون بخیر باشه
میخواستم بپرسم درسنامه رپید پوست رفرنسش عوض شده؟
اینی که درحال حاضر توی فروشگاه هست رفرنس جدیده یا قدیمی؟
سلام. رفرنس پوست اخیرا تغییری نداشته و درسنامه ای که الان توی فروشگاه هست بر اساس آخرین رفرنس این کتاب هست و قابل استفاده هست.
سلام وقت بخیر در مورد توضیحات برنامه تقسیم بندی زمانی برای آزمون بعدی دکتر نوری توضیح نمیدن ؟
سلام و خسته نباشید.
دکتر بنده از سه-چار روز پیش تا همین الان ساعت ۳ صبح تلاش کردم برا ثبت نام اما جز کارت ملی هیچ مدرک دیگه ای رو نتونستم اپلود کنم و هر وقت چیزی میخواستم اپلود کنم میزد “صفحه مورد نظر یافت نشد” و نهایتا موفق به تکمیل ثبت نام نشدم. آیا تمدید خواهد شد با این وضعیت مضحکی که سایت داشت در تمام این مدت؟
سلام تمدید شده. می تونید ثبت نام کنید.
سلام وقتتون بخیر
من از دیروز 100 بار برای ثبت نام آزمون تلاش کردم و همش میزنه صفحه مورد نظر یافت نشد، سایت سنجش که همیشه افتضاح بوده، حتی زمان کنکور، ولی الان دیگه حتی نمیشه یک صفحه از مراحل ثبت نام رو رد کرد و از دیروز 27 دی ماه، این ارور ها در شدید ترین حالت خودش بوده. خواهش میکنم راهنمایی کنید یکی مثل من الان باید چیکار کنه؟ ثبت نام تمدید میشه؟ این سایت اصلاح میشه؟ حتی پشتیباتی سنجش هم جواب نمیدن
سلام. تمدید شد ثبت نام آزمون رزیدنتی
سلام وقتتون بخیر
من از دیروز 100 بار برای ثبت نام آزمون تلاش کردم و همش میزنه صفحه مورد نظر یافت نشد، سایت سنجش که همیشه افتضاح بوده، حتی زمان کنکور، ولی الان دیگه حتی نمیشه یک صفحه از مراحل ثبت نام رو رد کرد و از دیروز 27 دی ماه، این ارور ها در شدید ترین حالت خودش بوده. خواهش میکنم راهنمایی کنید یکی مثل من الان باید چیکار کنه؟ ثبت نام تمدید میشه؟ این سایت اصلاح میشه؟ حتی پشتیباتی سنجش هم جواب نمیدن…
سلام وقتتون بخیر برای طرح ⅘ فقط معرفی نامه طرح که ضریب خدمتی داره بسه؟ یا حکم استخدامی و برگه شروع طرح رو همباید اپلود کنیم ؟
سلام. ابلاغ طرح تون رو آپلود کنید و یه نامه ای که نشون بده الان در حال گذروندن طرح هستید (یا مثلا آخرین فیش حقوقی تون رو آپلود کنید)
سلام
من امسال میخوام با استریت علمی ازمون بدم ولی ممکنه رتبه خوبی نیارم و انتخاب رشته ای نکنم
سوالم اینه که اگر انتخاب رشته ای نکنم
میتونم سال بعد با فرصت یکساله سربازی ازمون بدم؟
منظورم این که آیا شرکت در ازنون امسال تداخلی با سال بعد داره ؟
سلام بسته ها کتاب از کی ارسال میشن؟چه جوری پیگیری کنیم
تلفن موسس هم جواب نداد
سلام. مسئول ارسال کتاب ها مرخصی استعلاجی بودن. ارسال کتاب ها داره انجام میشه. لطفا فردا تماس بگیرید با موسسه 02166439858
سلام من ۱۷ دی سفارش ثبت کردم که از طریق پست به دستم برسه ولی تا حالا خبری نشده کی مشکل حل میشه؟
سلام. سفارش تون ارسال شده. می تونید با تلفن موسسه در ارتباط باشید. 02166439858
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید
ببخشید یه سوال درمورد ثبت نام آزمون دستیاری داشتم
گواهی پیوست ۱۶ پایان دوره پزشکی رو میشه از امتحان سال قبلو وارد کرد یا باید دوباره جدید از دانشگاه بگیریم
سلام. منطقا نباید مال پارسال به دردتون بخوره. اگه از فرصت یکساله سربازی استفاده میکنید که خب یکسال گذشته. اگه طرح یا سربازی شروع کردید که دیگه پیوست ۱۶ رو نیاز ندارید.
ببخشید پس فسمت گواهی مبین و پایان دوره پزشکی کسایی که با برگه اعزام خدمت سربازی امتحان میدن و فرصت یک ساله هم ندارن باید چه مدرکی آپلود کنن
می تونید فرم 16 رو ببرید دانشگاه مهر کنه و آپلود کنید.
سلام آقای دکتر وقتتون به خیر
آقای دکتر من ثبت نام کردم و آخر ثبت نام یه کد ۱۶ رقمی داده که کنارش تاریخ ثبت نام هم نوشته شده اما برا من اس ام اسی ارسال نشده ، میگن انگار باید کد اس ام اس بشه برامون ، این موضوع درسته ؟ یعنی الان ثبت نام من درست انجام نشده یعنی ؟ میشه راهنمایی کنین 🙏🏻
سلام. خیر پیامک ارسال نمیشه. همون کد رهگیری و خلاصه اطلاعات ثبت نام که بهتون نمایش داده شده اوکیه.
سلام
الان کانال برای بچه ها آزمون فعال دارین به غیر از ایتا؟
ایتا کد ورود برای مخاطب جدید ارسال نمیکنه
سلام. پیام رسان اختصاصی مون به زودی فعال میشه.
سلام و وقت بخیر امیدوارم سلامت باشید
گفته بودید اگر شرایط بهم ریخت و نت قطع شد از طریقی میگید چطور ارتباط داشته باشیم باهاتون ایتا هم قطعه
سلام. پیام رسان اختصاصی مون به زودی راه میفته.