سلام دوستان. ثبت نام دستیاری 1405 (دوره 53) شروع شده و تا ساعت 10 صبح یکشنبه 28 دی ماه ادامه دارد.
آدرس سایت سازمان سنجش پزشکی: sanjeshp.ir
لینک مستقیم صفحه ثبت آزمون دستیاری در سایت سنجش
برای ثبت نام حتما از طریق کامپیوتر اقدام کنید. سایت ممکنه توی گوشی درست نمایش داده نشه. (البته اگه با گوشی ثبت نام کردید و مشکلی نبوده اوکیه و لازم نیست کاری انجام بدید.)
در ادامه دفترچه آزمون رزیدنتی و اطلاعیه سنجش رو میذارم براتون.
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون رزیدنتی دوره 53


مد مشاور – مشاوره آزمون دستیاری | گروه آموزش و مشاوره آزمون رزیدنتی و پره انترنی
سلام وقتتون بخیر.من پزشک عمومی هستم فرزند ایثارگران 25درصد هستم میخواستم بپرسم اگر از سهمیه مناطق محروم بخوام استفاده کنم تداخلی با سهمیه ایثارگران داره؟و یک سوال دیگه اینکه من طرحم رو منطقه سه پنجم گذروندم و ۱۴ماه و ۱۲ روز بود طرحم وعلاوه بر اون ۵ماه و ۲۷ روز هم به صورت تمدید طرح کار کردم و سوابق فعالیتم همینی هست که گفتم باتوجه به این سوابق امکان استفاده از سهمیه مناطق محروم رو دارم؟
سلام. محروم تناقضی با ایثارگران نداره.میتونید انتخاب کنید.
ولی با ۶ ماه کار کردن امکان انتخاب محروم رو ندارید تا جایی که میدونم. باید محل تولد رو انتخاب کنید.
سلام وقتتون بخیر.من پزشک عمومی هستم فرزند ایثارگران 25درصد هستم میخواستم بپرسم اگر از سهمیه مناطق محروم بخوام استفاده کنم تداخلی با سهمیه ایثارگران داره؟و یک سوال دیگه اینکه من طرحم رو منطقه سه پنجم گذروندم و ۱۴ماه و ۱۲ روز بود طرحم وعلاوه بر اون ۵ماه و ۲۷ روز هم به صورت تمدید طرح کار کردم و سوابق فعالیتم همینی هست که گفتم باتوجه به این سوابق امکان استفاده از سهمیه مناطق محروم رو دارم؟